תיקון ארונות הזזה

לקבלת הצעת מחיר התקשרו
0
לקוחות מרוצים
0
שנות ניסיון
% 0
אחריות

כיצד לתקן ארונות הזזה ולשמור עליהם לאורך זמן

לכל אחד מאיתנו היתה לפחות פעם אחת הזדמנות להתמודד עם אחת הבעיות השונות שיש לארון הזזה. כאשר נפתחת דלת הארון בבקר, ונגלה שהיא תקועה, זו מצב מעט מדאיג ופחות מוצלח. המאמץ שנדרוש לפתור את הבעיה יכול להיות מטריד ומצריך מי שמבין בתיקון ארונות. האם אתם מחפשים דרכים לתקן את דלתות הארון שלכם ולשמור עליהן במצב הטוב ביותר? במאמר זה, נשקול את התיקון עבור דלתות הארון ההזזה ונספק טיפים לשמירה תקינה ומניעת בעיות עתידיות.

התיקון המהיר והיעיל

הגלגלים – התופעה הנפוצה ביותר

אחת הבעיות השכיחות ביותר עם דלתות הארון ההזזה היא הסיבה לה מחזיקה את הדלת כמו יום יומי. זו בעיה פשוטה לפתרון. גלגלים מקולפים, שחורים או שבורים יכולים להיות הסיבה למצב כזה. פתרון מהיר יכול להיות פשוט – החלפתם.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרכוש גלגלים חדשים במתח תואם לשלכם ולהחליף אותם. נדיר שתצטרכו להזמין עזרת איש מקצוע לתהליך זה, ואתם יכולים להוציא דלת ארון על ידי מגיע להתחנת תחבורה בסמוך לבית ולהביא אותה לחנייה. תביאו אותה לחנייה ושם תחליף את הגלגלים. אחרי ההחלפה, תכניסו את הדלת חזרה למקומה ובולם. אתם תוכלו לשים לב שהדלת נפתחת ונסגרת בנוחות ובחלקות רבה יותר. המחיר שתשלמו על גלגלים כאלו הוא בסביבות 300 ש"ח.

המסילות – פחות נפוצות, אך מורכבות יותר

במקרים רבים, בדלת הארון יכולה להיות בעיית המסילות. המסילות הן חלק חשוב במנגנון פתיחת וסגירת הדלת. אם הן פגומות, יתכן שתצטרכו להחליף אותן. החלפת מסילות היא תהליך מורכב יותר מהחלפת גלגלים ויכולה לדרוש התערבות מקצועית.

התהליך הממוצע להחלפת מסילה כולל את השלבים הבאים:

  1. הסרת הדלת מהמסילה: עליכם להוציא את הדלת מהמסילה. זה יכול להיות תהליך מורכב והוא עשוי לדרוש כמה פרטים טכניים.

  2. הפרדת המסילה הישנה: עכשיו עליכם להפריד את המסילה הישנה מהדלת ומהמסילה החדשה שתתקנו.

  3. התקנת המסילה החדשה: זהו השלב המרכזי בתהליך. עליכם להתקין את המסילה החדשה כך שתתאים בצורה מדויק למסילה הישנה. זה עשוי לכלול את הרכבת של המסילה החדשה, הקידום שלה על הרצפה, וההחלפה של הדלת עליה.

  4. החזרת הדלת למסילה: לאחר שהמסילה החדשה מותקנת, עליכם להחזיר את הדלת למסילה. זה יכול לדורוש מיומנות כדי לוודא שהדלת חזרה למעמן נכון.

  5. בדיקת פעולת הדלת: לאחר ההחלפה, עליכם לוודא שהדלת פועלת בצורה חלקה וללא תקלות. זה עשוי להכלל בבדיקה של הפתיחה והסגירה של הדלת, וגם בוודאות שהמסילה מתנועה חלקה.

זה ידוע שהחלפת מסילות היא תהליך יקר יותר מהחלפת גלגלים, והמחיר עשוי להיות כ-1,000 שקלים. אם אתם לא בטוחים ביכולתכם לבצע את התיקון בעצמכם, תמיד ניתן לשקול לפנות לאיש מקצוע.

תיקון ארונות הזזה
 

טיפים לשמירה תקינה על דלתות הארון

אחרי שפתרנו את הבעיות הנפוצות בדלתות הארון, כדאי לשוקל איך לשמור על הדלתות במצב הטוב ביותר ולמנוע בעיות עתידיות. הנה טיפים שימושיים:

1. שמירה על סדר בארון

בערך פעם בשבוע, בדוקו את הארון ווודאו שהגופים או הבגדים לא נתקעו בין הגלגלים או המסילות. ברגע שאתם מצליחים לראות בעיה, הסירו את הגוף או הבגד בזהירות כדי למנוע פגאיות או נזק לדלתות הארון. כמו כן, נסו לשמור על סדר כללי בארון, ואל תתיחסו אליו כמתקן לגנים. הגבים גם את הבגדים הזרים למיניהם, כך שלא תשטוף בדים מיותרים בצעצועי הילדים או מצעים.

2. ניקוי המסילה

אחד מהבעיות הנפוצות בדלתות הארון היא התקעות בגלל אבק ולכלוך שנתקעו במסילה. בזמן שאתם עושים ניקוי כללי בבית, השקיפו גם על המסילה של הדלת. השתמשו בשואב אבק עם מברשת או סרבל קטן כדי להסיר את הלכלוך. ניקוי המסילה יכול למנוע התקעות ולשמור על חווית השימוש בדלת בצורה חלקה.

3. סגירת הדלת בעדינות

כאשר אתם סוגרים או פותחים את הדלת, השתמשו בעדינות ואל תשתמשו בכוח מיותר. כתיבת הדלת בעדינות ובזהירות תגרום לה להחזיק לאורך זמן ותמנע מנזקים למסילות ולגלגלים.

4. קריאה לאיש מקצוע

אם באמת נתקלתם בבעיה מורכבת ואתם לא בטוחים ביכולתכם לפתור אותה, אל תהססו לפנות לאיש מקצוע. אנשי מקצוע בתחום תיקון דלתות הארון יכולים להביא את הידע והכלים הנדרשים לפתור בעיות גם אם הן מורכבות.

בסיכום, דלתות הארון ההזזה הן חלק חשוב בבית שנכון לטפל בו בזהירות. פתרון הבעיות הנפוצות בדלתות הארון יכול להיות פשוט כמו החלפת גלגלים, או מורכב יותר כמו החלפת מסילה. שמירה תקינה על הדלתות ופעולה זהירה יכולה להאריך את חיי הדלת ולמנוע בעיות בעתיד. אם נתקלתם בבעיה מורכבת, תמיד ניתן לפנות לאיש מקצוע שיכול לסייע בתיקון.

כמה עולה להרכיב ארון

כמה עולה להרכיב ארון

כמה עולה להרכיב ארון בגדים? ארונות בגדים מייצגים את הסגנון האישי שלנו, את אורח החיים, ובמידה מסוימת, את השאיפות שלנו. עם זאת, השאלה שנשאלת לעתים

קרא עוד »
העברת ארון מחדר לחדר

העברת ארון מחדר לחדר

העברת ארון הבגדים בתוך הדירה שלך העברת רהיטים בתוך הדירה שלך יכולה להיות מטלה, במיוחד כשמדובר ברהיטים גדולים כמו ארונות בגדים. עצם המחשבה על סחיבת

קרא עוד »
איך להרכיב ארון בגדים

איך להרכיב ארון בגדים

המדריך האולטימטיבי להרכבת ארון הבגדים המושלם שלך ארון בגדים מאורגן היטב ופונקציונלי הוא יותר מסתם רהיט; זהו מרחב אישי המשקף את הסגנון והטעם שלך. הרכבת

קרא עוד »

לקוחות ממליצים

"עברתי לאחרונה לבית חדש והייתי צריך לפרק ולהרכיב כמה ארונות בגדים. יצרתי קשר עם ארונות אימפריה, ואני כל כך שמח שעשיתי את זה. הצוות היה מקצועי, יעיל וידידותי. הם הפכו את התהליך לכל כך קל ונוח. אני ממליץ בחום על השירותים שלהם!"
דניאל
תל אביב
"הייתי צריך לארגן מחדש את הארון שלי והחלטתי לשכור את ארונות אימפריה כדי לפרק ולהרכיב את הארון שלי. הם עשו עבודה מצוינת! הצוות עמד בזמנים, מיומן וקשוב לפרטים. הם אפילו נתנו לי כמה טיפים איך לשמור על הארון שלי מאורגן. לא יכולתי להיות מרוצה יותר מהשירות שלהם".
גדעון
ראשון לציון
"רכשתי ארון בגדים יד שנייה והייתי צריכה לפרק ולהרכיב אותו. יצרתי קשר עם ארונות אימפריה, והם היו פנטסטיים. הם זיהו במהירות חלקים חסרים ומצאו תחליפים מתאימים. הצוות היה מקצועי, אמין, ועשה מעל ומעבר כדי לוודא שהארון שלי הורכב בצורה נכונה. אני ממליצה בחום על השירותים שלהם!"
תהילה
רעננה
"ארונות אימפריה זה הכי טוב! היה לי ארון גדול שהיה צריך להעביר לחדר אחר בבית שלי. הצוות היה יעיל וזהיר להפליא, והיו להם את כל הכלים והציוד שצריך לעשות את העבודה כמו שצריך. הם אפילו עזרו לארגן מחדש את הארון החדש שלי ונתתי לי כמה רעיונות אחסון נהדרים. בהחלט אשתמש בשירותים שלהם שוב!"
ניצה
הוד השרון

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!